-
1. první konzultace
osobně či po telefonu společně domluvíme spolupráci aneb Vy se ptáte - já odpovídám a naopak -
2. stanovení ceny
ideální cena závisí na mnoha faktorech, které společně probereme a cenu podle nich stanovíme -
3. nábor do nabídky
nafocení, nafilmování, popis nemovitosti.. -
4. nabídka v databázi poptávajících klientů
nemovitost nabízím nejprve zájemcům v databázi poptávek -
5. reklama a propagace
internetové realitní vyhledávače, sociální sítě, vlastní web, tisk -
6. prohlídky nemovitosti se zájemci
dle dohody, buď v přítomnosti či nepřítomnosti majitele -
7. zajištění kupujícího a podpis smlouvy
smlouvy připravuje spolupracující advokátní kancelář -
8. úhrada kupní ceny do advokátní úschovy
-
9. převod vlastnictví v katastru
vklad kupní smlouvy do katastru se realizuje po úhradě kompletní kupní ceny -
10. uvolnění kupní ceny z advokátní úschovy a předání nemovitosti
po převodu vlastnictví v katastru, dojde k uvolnění financí z úschovy a předání nemovitosti novému majiteli -
11. převod místa spotřeby energií na nového vlastníka
společně vyplníme převodové formuláře dodavatelů energií a zaevidujeme stavy měřidel energií v termínu předání -
12. výsledek – transakce úspěšně proběhla
a všichni účastníci jsou spokojeni